Od kiedy skończyłam pracę w Inglocie, moja stopa nie przestąpiła progu żadnego z ich sklepów. Zbliżałam się tylko do wyspy, w której pracowała moja koleżanka, ale i to było dość dawno temu. Potrzebowałam odwyku, poza tym próby przypomnienia sobie co akurat jest mi potrzebne pod stałym ostrzałem różnych propozycji i znudzonych, pragnących tylko i wyłącznie iść do domu spojrzeń, nie jest niczym przyjemnym. Najgorsze, że sama na pewno rzuciłam wiele takich spojrzeń w swojej "karierze" i dobrze wiem co czują.
Wracając, jakiś miesiąc temu, przechodziłam obok Inglota i zobaczyłam reklamę pudrów do konturowania. Pomyślałam "o, tania zrzynka z Anastasii?", weszłam i kupiłam. Nie przyglądałam się specjalnie całej kolekcji, pudrów było kilka, ale jeden przykuł moją uwagę.
***

Since I've left my job at Inglot, I didn't step into any of their stores. I visited only a stand, where my friend worked, but it also was a long, long time ago. I needed some break and also the moments, when you try to remember what you wanted to by under the attack of offers and looks that were so bored and wanted to go home so bad, were never pleasant for me. The worst part, is that I know exactly what kind of look that is and I, myself did do some of that looks too in my "carrier". Whatever, back to the story. About a month ago, I walked past the Inglot store and saw the poster about the HD sculpting powders. I was, like, "oh my, is this just like Anastasia?". I went in and I bought on of them. I didn't really get a closer look on them, there were few of the powders, but this one caught my eye.









Mam bardzo jasną cerę, wiec często bronzery są dla mnie zbyt pomarańczowe, żeby konturować nimi twarz. Nadają się do ocieplenia cery i nadania im koloru, ale nie do tworzenia cieni. Dlatego idea ciemnego pudru, który byłby bardziej chłodny zawsze wydawała mi się idealna.pamiętam, ze Chanel miało kiedys taki produkt, który był wręcz szary, ale przy użyciu niewielkiej ilości i roztarciu jej z podkładem i pudrem, tworzył idealne cienie. Niestety nie mogłam tego dorwać. Palety Anastasii tez nie były dla mnie łatwo dostępne, więc Inglo tHD Sculpting Powder ucieszył mnie jeszcze bardziej. Kolor 505 jest raczej jasny, na mojej bardzo jasnej, ale ciepłej karnacji tworzy ładny, subtelny cień.
***
My skin is very light, so very often bronzers are too orange for me to contour with. They're good to warm up the face and add some color, but not to create a shadow. This is why the idea of darker owder on the cooler tonation realy appealed to me. I remember when Chanel had a product that was almost grey, but when blended with foundation and powder, it became the ideal contour. I couldn't get a hold of it, unfortunately. The Anastasia's pallets were also rather unavailable, so finding an Inglot product was a pleasant surprise.The shade 505 is rather on the lighter side and with my light , but warm complexion, it creates nice, subtle shadow.


Swatch:





Efekty/Effects:

przed/before

po/after