DSC_0701





Połowa listopada za nami, nie uciekniemy przed zimą. Temperatury zaczynają zbliżać się do zera i jest po prostu paskudnie. Ja nie dałam rady wyjść dzisiaj z domu, czułam się okropnie, ale postanowiłam podnieść się na duchu i coś zrobić ze swoją twarzą. Na początku chciałam zrobić jakieś seksi smokey oko, korzystając z Naked 2, ale seksi to chyba nie jest moje powołanie. Natomiast, zainspirowana moją ostatnią współpracą z dziewczynami z foch.pl, którą niedługo będziecie mogli zobaczyć, postawiłam na fioletowe drag-usta. Dla kontrastu zrobiłam też zwykłe, różowe, matowe. Jest to w sumie całkiem prosty makijaż. Wszystkie cienie, których użyłam były z jednej palety.Do tego kreska i tyle.


DSC_0706
DSC_0712
Wiadomo, że to nie jest makijaż idealny do wyjścia na ulicę, przynajmniej mi by było trochę głupio. Jednak czasem lubię sobie zrobic coś po prostu, dla samego wyglądu. Pewnie gdybym miała opuścić w tym makijażu dom, dodałabym do niego takie usta jak te na dole. :)

DSC_0722
DSC_0732
Produkty
  • L'Oreal True Match- N1
  • Rimmel Stay Matte Powder
  • Benefit Hoola
  • Sleek Contour Kit "Light"
  • Urban Decay Naked2- Bootycall, Foxy, Tease, Verve, Busted, Pistol
  • Nyx Jumbo Eye Pencil
  • MAC Paint Pot "Bare Study"
  • Inglot Gel Liner #77
  • Guerlain Khol Me Kajal
  • Maybelline The Falsies
  • Nyx Brow Duo "Blonde"
  • L'Oreal Brow Artist Light/Medium
  • Make Up Revolution Lipstick "Depraved"+black gel liner+white face paint/ ELF Lip Stain "Birthday Suit"
\